مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


 نخستین مجمع عمومی اعضای کانون جوانان (واحد خواهران) استان قم در سال 96 با حضور جمعی از اعضا و کارشناس مسول این کانون، فرودین ماه سال جاری در مرکز امور جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اعظم پاکنژاد در این مراسم ضمن تبریک سال نو و ارائه گزارشی از فعالیت های کانون جوانان در سال 95 و اعلام برنامه های در پیش رو در سال جدید، اظهار داشت: امید داریم در سال جدید با همت و تلاش جوانان در کنار حمایت مسولان با تمام توان در خدمت مجموعه جوانان استان و تحقق اجرای طرح های ابتکاری بشردوستانه در راستای اهداف جمعیت هلال احمر باشیم.

وی با اشاره به اینکه معاونت امور جوانان در این مسیر همچون گذشته مشتاق حمایت از ایده ها و ابتکارات نو و همراهی و همدلی و همکاری بیش از پیش جوانان پرشور و توانمند استان قم است، افزود: تلاش اعضای کانون جوانان خواهران در اجرای هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و
خدمت رسانی به مردم در کنار سایر اعضا شایسته تقدیر است.


گفتنی است؛ بیش از 18 سال است، مجمع عمومی کانون جوانان هلال احمر قم در نیمه هر ماه با حضور حداکثر اعضا برگزار می شود و در این جلسه، آخرین اخبار برنامه ها و طرح های اجرا شده در ماه گذشته و برنامه های پیش بینی شده در ماه آینده به اطلاع اعضا می رسد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی