مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی





افسردگی می‌تواند بر تمامی افراد در رده‌های سنی مختلف اثر بگذارد و در بیشتر کشورهای دنیا این بیماری شیوع فراوانی دارد. غنچه های هلال احمر استان قم با ترسیم نقاشی و اجرای بازی های متنوع به مبارزه نمادین با این بیماری رفتند.



به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به ‌مناسبت ‌ ۱۸ فروردین و ‌مصادف با "روز جهانی‌ بهداشت" ‌و با توجه‌ به‌ اینکه امسال شعار سازمان بهداشت جهانی به دلیل اهمیت بیماری افسردگی و اثر آن بر سلامت روحی و جسمی افراد به این بیماری تعلق گرفته است، مسابقه نقاشی با همین موضوع و با مشارکت اعضای کانون غنچه‌های‌ مهدکودک ملائک‌(۱) وابسته‌ به ‌بیمارستان ‌شهید بهشتی برگزار‌ شد.

بر اساس این گزارش، اعضای کانون غنچه های هلال احمر در "روز جهانی بهداشت" ضمن آموزش ها مرتبط توسط مربیان، با هدف مبارزه با افسردگی در کودکان و همسالان خود اقدام به اجرای برنامه های متنوع از جمله بازی های شاد در جهت تقویت روحیه و برگزاری مسابقه کردند.

همچنین غنچه های هلال احمر با اهدا هدیه و خوراکی های خود با همسالان خود و با در دست داشتن پلاکاردهایی حاوی شعارهای شادی بخش و با انرژی مثبت احساس شور و نشاط را در همدیگر تقویت کردند.

گفتنی است، غنچه های هلال احمر ضمن دعوت از دوستان خود به مشارکت در فعالیت های ورزشی کودکانه با آنها همبازی شده و با این اقدام  غنچه های هلال احمر ضمن کسب تجربه کارگروهی و تمرین دوستی در کنار هم روز مفرحی را سپری کردند.









  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی