مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کارشناس مسئول کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری نخستین جلسه سال 96 مجمع استانی دبیران کانون های دانشجویی در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ نخستین جلسه مجمع استانی دبیران کانون های دانشجویی در سال  ۹۶با حضور اعضای این مجمع و کارشناس کانون های دانشجویی برگزارشد.

در آغاز این جلسه کارشناس کانون های دانشجویی به موضوع مسابقات رفاقت مهر پرداخت و بر زمان برگزاری دوره های بازآموزی امداد ویژه این مسابقات و دعوت و جذب دانشجویان رشته زبان که علاقمند به مشارکت در مسابقات هستند تاکید کرد.

محمد قادری با اشاره به بررسی فعالیت کانون ها در دانشگاه و لزوم رسیدگی بر روند برنامه ها، بیان کرد: باید در دانشگاه و با هماهنگی دبیر کانون دانشگاه و در حضور همه اعضا، به بررسی نحوه ی فعالیت هر کانون پرداخته شود.

در ادامه  نایب دبیر مجمع دانشجویی استان قم پیشنهاد تقدیر از دبیرانی که فارغ التحصیل شدند را ارائه کرد که به تصویب حاضرین در جلسه رسید.

بررسی پیشنهادات و راهکارهای افزایش انگیزه اعضا و جذب مشارکت سایر دانشجویان در فعالیت های کانون دانشجویی، و ارائه بیانیه حمایت از اعضایی که دارای مشکلات اقتصادی هستند معاون امور جوانان و مدیرعامل جمعیت از دیگر مباحث مطرح شده در نخستین جلسه مجمع استانی دبیران کانون های دانشجویی قم بود.

همچنین بررسی راه اندازی خانه های هلال در دانشگاه ها از جمله پیام نور، آزاد و  و تنظیم و ارائه مطالب امدادی و فرهنگی گروه مجازی دانشجویی از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه به شمار می رفت.

گفتنی است، در پایان این جلسه، برنامه ها و طرح های پیشنهادی ۶ ماه نخست سال کانون دانشجویی بررسی و جهت اجرا برنامه ریزی شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی