مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراز برگزاری کارگاه آموزشی کمک های اولیه و نسخه خوانی داروخانه در دانشگاه آزاد قم ویژه اعضا کانون خواهران، خبرداد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمک های اولیه و نسخه خوانی در دانشگاه آزاد قم (واحد شاه سید علی) خبرداد و افزود: این آموزش ها به درخواست دانشجویان دانشگاه آزاد قم با هدف آشنایی دانشجویان با آموزش امدادی در جهت کمک رسانی به مصدومین و آسیب دیدگان در مواقع لازم در حال برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت افزایش آگاهی های امدادی دانشجویان و اینکه برنامه های آموزشی در صدر فعالیت های کانون دانشجویی قرار دارد، افزود: با برگزاری دوره مقدماتی کمک های اولیه و آموزش سر فصلهای امدادی با موضوعات (علائم حیاتی، تریاژ، پانسمان بانداژ،آتل بندی، مسمومیت ها و آشنایی با بیماری های صرع و…، احیاء قلبی ریوی) جوانان دانشجو به منظور امدادرسانی در حوادث و شرایط  بحرانی آماده می شوند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی مقدماتی نسخه خوانی داروخانه در دانشگاه آزاد قم تصریح کرد: این دوره های آموزشی با هدف تربیت نیروی نسخه خوانی و آموزش دیده و کارآزموده و ارائه خدمات حرفه ای و علمی، طبق سرفصل های ارائه شده از سوی مراکز معتبر و مرتبط برگزار می شود.

مصباحی گفت: در پایان دوره این آموزش ها که در دو دوره مجزا مقدماتی و تکمیلی و با هدف آشنایی دانشجویان با ساختار داروها و مراحل مختلف کار در داروخانه برگزار می شود آزمون جامع از تمام شرکت کنندگان گرفته شده و در صورت قبولی در آزمون، برای کارآموزان گواهی نامه پایان دوره صادر می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی