مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از اجرای برنامه فرهنگی و بشردوستانه توسط اعضای کانون های جوانان و غنچه های هلال احمر همزمان با میلاد امام علی علیه السلام و گرامیداشت روز پدر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: جمعی از اعضای کانون جوانان خواهران، همزمان با شب میلاد امام علی علیه السلام و به مناسبت روز پدر، به دیدار پدران فراموش شده در سرای سالمندان آسایشگاه‌ خیریه بقیه الله(عج) استان قم رفتند.

وی تصریح کرد: اعضای کانون های جوانان واحد خواهران با اجرای طرح پیشنهادی “شوق مهر” در ادامه فعالیت های بشردوستانه خود، با هدف تکریم و احترام به سالخوردگان و تسکین آلام آنها در خانه سالمندان حاضر شده و از نزدیک به دلجویی از پدران تحت پوشش این آسایشگاه پرداختند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به تاکید اسلام به احترام به والدین و  سالمندان بیان کرد: در این طرح انسان دوستانه که در شب میلاد مولی الموحدین(ع) در آسایشگاه  برگزار شد بیش از ۳۰ نفر از اعضا خواهر کانون خواهران استان قم حضور داشتند.

مصباحی افزود: در دیدار صمیمانه اعضای کانون جوانان ضمن گفتگو و توزیع شیرینی بین سالمندان با اهدای البسه و پوشاک مورد نیاز آنها، ضمن تبریک روز میلاد حضرت علی (ع) با دلجویی از پدران این آسایشگاه پرداخته و آنها را مورد تکریم قرار دادند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: اعضای کانون غنچه های هلال احمر نیز با اجرای برنامه های شاد و متنوع میلاد امام اول شیعیان و روز پدر را گرامی داشتند.

مصباحی گفت: اعضای‌ کانون‌ غنچه‌های‌ هلال ‌در مهد کودک “‌ملائک‌‌۱” وابسته‌ به بیمارستان‌ شهید ‌بهشتی‌ و مهدکودک “ملائک۲” وابسته به بیمارستان الزهرا، در مراسم جشنی ‌که به مناسبت ۱۳ رجب مصادف با روز ‌میلاد با سعادت‌ موعود‌ کعبه ‌و روز ‌پدر برگزار شد، شرکت کردند.

وی اضافه کرد: همچنین تکریم پدران و ابراز محبت با تهیه کاردستی خلاقانه به عنوان هدیه روز پدر در قالب کارت تبریک توسط غنچه های هلال به همراه ‌آموزش مربیان مهدکودک، و آشنایی با بخشی از زندگانی و ویژگی های شخصیتی حضرت علی‌(ع) از دیگر برنامه های این کانون در گرامیداشت این روز بزرگ بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی