مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



نظر به درخواست مکرر استان ها، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر تا 31 خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از زمستان سال گذشته فراخوان نخستین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر به میزبانی استان قم در دو بخش سرود و نمایش در دو قسمت خواهران و برادران در مقطع تحصیلی دبیرستان۱ و رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال با انتشار پوسترو بروشور و تبلیغات رسانه ای در فضای مجازی و دریافت آثار کلید خورد.

وی با تاکید بر اینکه سعی شده فراخوان جشنواره به صورت گسترده در تمام استان ها و فضای مجازی در چندین مرحله منتشر شود افزود: با استفاده از تمامی پتانسیل اطلاع رسانی استان و با توجه به تعطیلی مدارس در ایام نوروز، تا این لحظه بخشی از آثار به دبیرخانه رسیده و نظر به درخواست مکرر استان ها مبنی بر تمدید زمان “جشنواره احسان” و موافقت معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان، مهلت ارسال آثار تا ۳۱ خرداد تمدید شد و امیدواریم با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار شاهد مشارکت خوبی از کانون های دانش آموزی سراسر کشور باشیم.

دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی سرود و تئاتر «احسان» ویژه کانون های دانش آموزی هلال احمر تصریح کرد: علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش سرود و تئاتر با ذکر عنوان جشنواره و به همراه فرم مشخصات آثار ارسالی (فرم پیوست آئین نامه) به تلگرام شماره ۰۹۰۳۰۶۰۹۸۴۱ (jashnvare_ehsan@) با نرم افزار تلگرام، از طریق معاونت امور جوانان استان ها به دبیرخانه مرکزی جشنواره واقع در معاونت امور جوانان استان قم ارسال کنند.



  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی