مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

کارشناس مسئول کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر قم از برگزاری کارگاه هم اندیشی اعضای شورا های کانون های دانشجویی در مرکز امور جوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد قادری در این جلسه با معرفی فضای اطلاع رسانی و اخبار کانون ها اظهار کرد: در سال جدید همچون سال های گذشته فعالیت های کانون های دانشجویی در قالب اخبار در پایگاه های اطلاع رسانی مرتبط با حوزه جوانان منتشر می شود.

وی در ادامه با تاکید به ثبت نام همه اعضا در سامانه جامع عضویت افزود: کسانی که عضو این سامانه نیستند نمی توانند در مسابقات رفاقت مهر شرکت کنند، و همچنین از بیمه حوادث اعضا بهره مند شوند.

وی به حضور افراد با تجربه در مسابقه رفاقت مهر تاکید کرد و گفت: علاقمندان به جهت آشنایی کامل به سایت سازمان جوانان هلال احمر مراجعه و با مطالعه دستورالعمل این مسابقات ضمن اطلاع رسانی توانمندی های امدادی خود را با مشارکت در این مسابقات بسنجند. وی در ادامه به برگزاری برنامه های هفته هلال احمر اجرای برنامه هایی متنوع فرهنگی و تفریحی اشاره کرد.

با شناسایی و دعوت از نخبگان دانشگاهی پژوهش را جدی بگیرید

در ادامه جلسه معاون امور جوانان هلال احمر استان قم، در جلسه حاضر شد و اعضا به معرفی خود و ارائه ی چکیده ای از فعالیت های انجام شده و برنامه های آتی و مشکلات موجود در برگزاری برنامه ها و دلایل عدم استقبال دانشجویان از برنامه ها پرداختند.

محمد مصباحی به نحوه ی اطلاع رسانی برنامه ها اشاره کرد و افزود: توزیع تراکت در دانشگاه ها با هدف اطلاع رسانی عمومی از کلاس ها آموزشی مرکز امور جوانان و افزایش اعضای کانون های دانشگاه با ثبت نام در سامانه جامع عضویترا در برنامه های کانون قرار بدهید.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم برای برگزاری کلاس های آموزشی غیر امدادی وجود دارد تصریح کرد: دانشجویان می توانند با ارائه برنامه مورد علاقه و برنامه ریزی از کلاس ها بهره مند شوند و با پیشنهاد برنامه هایی که در چارچوب فعالیت های سازمان است مورد حمایت قرار بگیرند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در پایان به فعال کردن وبلاگ های دانشگاه برای اطلاع رسانی برنامه ها، شناسایی نخبه های دانشگاه و بکارگیری آنها، انجام فعالیت های پژوهشی و اطلاع رسانی برنامه های درون کانونی در گروه تلگرامی دانشجویی تاکید کرد.

گفتنی است، مبحث پژوهش سلول های بنیادی که از اعضای کانون دانشجویی علوم پزشکی ارائه شد، برگزاری کلاس های مقدماتی کمک های اولیه و مقدماتی فن ورز داروخانه در دانشگاه های علوم پزشکی، پیام نور، علوم بهداشت از برنامه های آتی کانون های دانشجویی بود که در این جلسه به آن اشاره شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی