مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

در همایش تجلیل از فعالان عرصه سلامت و تندرستی مدارس استان قم که با حضور جمعی از مسولین برگزار شد از مدیرعامل و معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با گرامیداشت هفته سلامت از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در همایش تقدیر از فعالان عرصه سلامت و تندرستی استان به پاس تلاش و مشارکت در جهت تحقق سلامتی و تندرستی دانش آموزان استان قم با اهدای لوح، تقدیر شد.

در متن لوح تقدیر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم آمده است:

جناب آقای دکتر محمد گلفشان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم

با اهدای سلام و احترام

تحقق اهداف عالی و خط مشی های ترسیم شده نظام تعلیم و تربیت از مسیر پرورش دانش آموزان سالم پویا و شاداب دست یافتنی و ماندگارتر خواهد بود. اجرای مطلوب طرح ها و  برنامه های حوزه سلامت و تندرستی نشان تلاش و مشارکت قابل تقدیر شما عزیزان در عرصه دانش و سلامت است.

لذا به پاس قدردانی از تلاش و همت والای شما در تحقق اهداف حوزه سلامت مدارس و گرامیداشت هفته سلامت و جمهوری اسلامی، ناب ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را اعلام نموده، امید است در پرتو عنایات خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سالی که مذین به نام “اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال می باشد” شاهد تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در عرصه سلامت و تندرستی دانش آموزان باشیم.

حمیدرضا شیخ الاسلام _ مدیرکل آموزش و پرورش استان قم

همچنین گفتنی است، در این مراسم از محمد مصباحی؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و کارشناس کانون دانش آموزی حوزه جوانان، به پاس اجرای طرح های سلامت محور ویژه دانش آموزان از جمله طرح ملی دادرس در مدارس استان، با اهدای لوح سپاس از سوی معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان تقدیر شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی