مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


کارشناس مسئول کانون های دانشجویی جمعیت هلال احمر از برگزاری جلسه ماهانه اعضای شورای کانون های دانشجویی هلال احمر با محوریت آموزش کمک های اولیه (ارزیابی اولیه و ثانویه) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد قادری در این جلسه با ارائه گزارشی در مورد برنامه های انجام شده در کانون دانشجویی اظهار کرد: برپایی ایستگاه سلامت در هفته سلامت، برگزاری مسابقه کتابخوانی “تصمیمی برای یک عمر” به مناسبت روز جوان و برگزاری دوره های امدادی در دانشگاه ها و اجرای اردوی تفریحی و آموزشی پاسنگان از جمله فعالیت های اعضای کانون های دانشجویی بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت و توجه دبیران به انجام ثبت سامانه اعضا افزود: با توجه به اینکه آمار انجام ثبت سامانه نسبت به اعضای ثبت نام کننده همخوانی ندارد، دبیران باید هرچه سریعتر ثبت سامانه اعضا را تکمیل نمایند.

وی در ادامه جلسه به برپایی فراخوان عضویت و ایستگاه سلامت در دانشگاه ها در هفته هلال احمر اشاره کرد و گفت: برنامه های ارائه شده دبیران دانشگاه ها جهت اجرای آن در هفته هلال احمر و کارگاه های آموزشی تابستانی مورد بررسی قرار می گیرد.

گفتنی است، اجرای طرح پیمان، مسابقات رفاقت مهر، تشکیل تیم امدادی و استمرار تمرین با هدف آمادگی مشارکت در مسابقات و آموزش کمک های اولیه با موضوع آموزشی ارزیابی اولیه و ثانویه توسط یکی از اعضا از دیگر بخش های جلسه ماهانه اعضای شورای کانون های دانشجویی هلال احمر قم بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی