مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

سوت پایان رقابت هایی از جنس رفاقت در قم کشیده شد

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۴۰ ق.ظ

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم خبر داد: بیست و هشتمین دوره ی مسابقات رفاقت مهر استانی در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: این مسابقات با هدف توانمند سازی و رقابت سالم و افزایش سطح آگاهی جوانان با حضور بیش از 120 نفر و در قالب 30 تیم بین اعضا جوان برادر و خواهر 18 تا 29 سال برگزار شد.

وی تصریح کرد: مسابقات رفاقت مهر یکی از برنامه های آموزشی و تربیتی سازمان جوانان هلال احمر است که به منظور کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای فرهنگی، علمی و امدادی و افزایش سطح آگاهی و توانمندی اعضای جوان هلال احمر همه ساله اجرا می‌شود که امسال هم با حضور جوانان شعب قم،دستجرد و جعفریه در سایت امدادی جمعیت هلال احمر استان اجرا شد.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: در بیست‌و هشتمین مرحله مسابقات رفاقت مهر که با هدف توانمند سازی اعضای جوان و ایجاد رقابت سالم و همدلی و دوستی همزمان با هفته هلال احمر برگزار شد اعضای کانون‌های جوانان و دانشجویی با یگدیگر به رقابت پرداختند.

مصباحی اضافه کرد: مسابقات رفاقت مهر استانی در رشته‌های زبان انگلیسی به صورت انفرادی با حضور 20 نفر به همراه مسابقات امدادی در رشته های حمل مصدوم، امداد و کمک‌های اولیه و اسکان اضطراری برگزار و منتخبین مرحله استانی به مسابقات کشوری راه یافتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی