مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: این جمعیت 30 عنوان دوره آموزشی را برای مردم برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: این جمعیت برنامه آموزش 30 رشته را دارد و برنامه‌های آموزشی جمعیت هلال احمر استان قم اختصاص به فصل تابستان ندارد.

وی ادامه داد: کانون غنچه‌های هلال استان قم برنامه برگزاری برنامه مسابقه نقاشی و رزمایش‌های امدادی را در هفته هلال احمر را دارد، همچنین دوره یکسان سازی آموزش دارس را برای دانش آموزان استان در این هفته پیش بینی کردیم و کانون جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برنامه دیدار با خانواده شهدا را در هفته هلال احمر برنامه ریزی کرده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در کانون‌های دانشجویی این جمعیت در استان یک مسابقه کشوری به نام عصر جوانی برگزار خواهد شد. همچنین به مناسبت روز جوان اردوی تفریحی را برای داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار می‌کنیم که این برنامه به صورت مجزا برای برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

مصباحی در پایان با اشاره به هزینه شرکت در دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: این دوره‌ها هزینه کمتری نسبت به دوره‌های آموزشی نهادهای دیگر دارد و این دوره‌ها امسال افزایش هزینه نداشته است. در جمعیت هلال احمر استان قم به دنبال کسب درآمد از دوره‌های آموزشی نیستیم و هزینه دریافت شده از شرکت کنندگان در این دوره‌ها برای حقوق اساتید صرف می‌شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی