مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری مرحله دوم طرح ملی پیمان در استان قم خبر داد، گفت: در این مرحله از آموزش در چند گام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به آموزش ده نفر از سرگروهان استان در طرح ملی پیمان (پیشگیری موثر از اعتیاد) به صورت منطقه ای و آغاز مرحله دوم طرح با آموزش هر یک از سرگروهها به  ۷ نفر، اظهار کرد: در راستای ادامه روند اجرای طرح ملی پیمان که ۱۰۰۰ نفر در سطح کشور آموزش دیده اند؛ مرحله دوم آموزش ها یعنی آموزش ۴۹۰۰۰ نفر به صورت شبکه ای و از طریق لوح فشرده آموزشی آغاز شد.

وی با بیان اینکه در این راستا هر سرگروه می بایست ابتدا ۷ نفر را به عنوان رابط گروه انتخاب و از طریق آنها گروه های ۷ نفره  را تشکیل دهد، گفت: هدف از تشکیل این گروه ها، اطمینان از روند آموزش مجازی توسط سرگروه ها، و برگزاری نشست و گفتگو پیرامون موضوع پیشگیری از اعتیاد و نیز تولید ایده و طرح برای شرکت در جشنواره پیمان می باشد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با معرفی هر گام تصریح کرد: در گام اول  ۷ نفر را به عنوان رابط انتخاب می شود، در گام دوم، مشخصات آنها را طبق فرم به کارشناس جوانان استان ارسال و در گام سوم، نشست توجیهی برای معرفی طرح به اعضا با هماهنگی سرگروه برگزار می شود.

مصباحی با بیان اینکه در گام چهارم، فیلم های آموزشی را بین اعضا توزیع می شود تا در آزمون آنلاین در وقت تعیین شده شرکت نمایند افزود: در این مرحله به اعضا لوح فشرده که در آن به صورت چند رسانه آموزش های لازم ارائه شده است توزیع می شود. و در گام پنجم، جلساتی را با اعضا جهت تولید طرح و ایده در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شعبه و با هماهنگی سرگروه برگزار می شود.

گفتنی است، این جلسه با حضور معاون جوانان و کارشناس طرح پیمان استان و سرگروه های استانی طرح در مرکز امور جوانان برگزار شد و مراحل آموزشی و نکات مهم و همچنین شاخص های انتخاب اعضا بر اساس علاقمندی و تعهد به شرکت در طرح در رده سنی ۱۵-۲۹ سال مورد بررسی قرار گرفت.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی