مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جشن ۹۵ سالگی جمعیت هلال احمر در قم برگزار شد

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ق.ظ
همزمان با مجمع عمومی اردیبهشت ماه اعضای کانون جوانان خواهران قم و در هفته هلال احمر جشن 95 سالگی جمعیت هلال احمر ایران با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: در هفته هلال احمر و با هدف افزایش نشاط و هم افزایی بین اعضا جشن ۹۵ سالگی جمعیت هلال احمر ایران با حضور اعضای کانون جوانان برگزار شد.

وی تصریح کرد: این نشست صمیمانه با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و بیش از ۱۵۰ نفر از اعضای کانون جوانان خواهران در هفته هلال احمر و جوان برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم بیان کرد: در این جلسه که به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته هلال احمر برگزار شد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با حضور در جمع اعضای کانون های ضمن تبریک ایام عید بر هم افزایی بیش از پیش اعضای کانون ها جوانان در سطح استان تاکید و از نقش موثر خواهران در اجرای موفق طرح ملی نوروزی تقدیر کرد.

گفتنی است، ابتکار تهیه کیک با شعار “دنیایی در انتظار صلح” به مناسبت تولد ۹۵ سالگی جمعیت هلال احمر ایران، تقدیر از اعضای فعال کانون خواهران، اجرای مداحی، و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و اجرای مسابقه با اهدای جوایز از دیگر برنامه های این نشست کانونی بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی