مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



به همت معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر قم و با همکاری حوزه هنری و معاونت امور جوانان اداره کل تربیت بدنی استان استان، بیست و پنجمین محفل طنز ادبی «قُمپز» عصر چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه 1396 همزمان با هفته جوان و در آستانه ولادت حضرت حجت(عج) در سالن بعثت سازمان ملی جوانان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ این مراسم شاد با حضور پرشور معاون امور جوانان و اعضای جوان هلال احمر و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان در تالار فرهنگسرای جوان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این محفل که به دلیل هم‌زمانی با روز جوان با موضوع جوان و ازدواج همراه بود، بیش از ۱۵ تن از طنزپردازان قمی به ارائه آثار ادبی طنز پرداختند.

در این محفل که با استقبال علاقمندان به طنز مواجه شد، مهمان ویژه این برنامه «نادر ختایی»از طنزپرداز نام آشنای در کنار دکتر «عباس احمدی» به بررسی اشعار برنامه پرداخت.

گفتنی است، جوانان عضو هلال احمر در فعالیت‌های جانبی از فراخوان عضویت تا معرفی فعالیت های سازمان جوانان حضوری پر رنگ و پرشور داشتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی