مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


همزمان با هفته هلال احمر، و با مشارکت موسسه حمایت از کودکان سرطانی کرامت، جشنواره غذاهای سنتی و بازارچه خیریه در پیش دبستانی و دبستان غزل افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ مدیر پیش دبستانی غزل با اشاره به حضور پر شور اعضای کانون غنچه های هلال در این برنامه اظهار کرد: برگزاری این جشنواره ها سبب آشنایی مردم با غذاهای سنتی استان و معرفی توانمندی های والدین غنچه های هلال احمر و دانش آموزان این استان می شود.


وی هدف از همکاری این پیش دبستانی و دبستان با این موسسه را حمایت از بیماران سرطانی و افراد تحت پوشش موسسه عنوان کرد و افزود: این جشنواره به مدت یک روز و از ساعت ۹ الی ۱۵ با همکاری موسسه کرامت، معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان در مرکز پیش دبستانی و دبستان غزل با استقبال خوب افراد و خیرین برگزار شد.


یزدانیان در ادامه گفت: عواید حاصل از فروش غذاها و محصولاتی که در غرفه های مشاغل به فروش می رسد به نفع بیماران سرطانی تحت پوشش موسسه خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جشنواره خیریه، برنامه های متنوعی با حضور مجریان صدا و سیمای استان قم نیز برگزار شد که غنچه های هلال احمر نیز در آن حضور داشتند که ضمن مشارکت با نشاط  خود با خرید غذاهای جشنواره از بازارچه، جهت حمایت از کودکان سرطانی "کرامت" کمکی هر چند کوچک به صندوق پرداخت کردند.


گفتنی است، در این جشنواره انواع غذاهای سنتی و محلی، سالادها، دسرها، نوشیدنی ها، شیرینی و ترشی با کمک والدین و کودکان خیر و همچنین خانواده های تحت پوشش عرضه شد. در پایان جشنواره نیز به ۵ نفر از برگزیدگان سکه طلا اهدا شد.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی