مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




به همت معاونت امور جوانان هلال احمر قم و با مشارکت نونهالان مهدهای تحت پوشش غنچه های هلال احمر وکودکان 4 تا 6 ساله طرح ابتکاری مسابقه "غنچه دوباره بسازیم" در هفته هلال احمر در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: در هفته هلال احمر مسابقه ساخت کاردستی با استفاده از مواد بازیافتی با عنوان “غنچه ها دوباره بسازیم” ویژه کودکان ۴ تا ۶ ساله، در دو بخش انفرادی و گروهی (۳ نفره) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقه “غنچه ها دوباره بسازیم” با هدف فرهنگ سازی در نسل آینده طراحی شده بود افزود: یکی از اهداف هلال احمر در اجرای این طرح ترویج دوستی با طبیعت و حفظ محیط زیست از طریق بازیافت زباله بود که با استقبال خوب کودکان و نونهالان ۲۰۰ اثر در نمایشگاه این مسابقه به نمایش در آمد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: از آثار این مسابقه در پایان هفته هلال احمر نمایشگاهی برپا شد و داورانی از (جمعیت هلال احمر، اداره کل بهزیستی، اداره کل حفاظت و محیط زیست، مدیریت پسماند، شبکه سازمان های مردم نهاد و مدیران مهدکودک) کاردستی های غنچه ها را مورد ارزیابی قرار  داده و نتایج در دو بخش گروهی و انفرادی اعلام شد.

مصباحی با بیان اینکه در این مسابقه کودکان به خوبی از مفاهیم امدادی و بشردوستانه همچون کمک به دیگران، تکریم سالمندان و والدین، حفظ محیط زیست و فعالیتهای هلال احمر در زمینه های امدادرسانی در زلزله، سیل، تصادفات و بهره گرفته بودند افزود: این آثار با استفاده از ابزارهای مختلف موجود در طبیعت و هر نوع ماده بازیافتی و دور ریختنی و کاغذ رنگی، فوم، روزنامه و مجله یا عکس و نقاشی و… اجرا شده بود.

گفتنی است، به تمامی شرکت کنندگان لوح تقدیر اهدا می شود و آثار خلاقانه و برگزیده ضمن دریافت هدیه، در قالب نمایشگاهی در مرکز امور جوانان هلال احمر به نمایش گذاشته شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی