مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



نشست صمیمی و مراسم تقدیر از مدیران و مربیان مهد کودک های فعال استان قم که در سال گذشته به صورت مستمر با معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر همکاری داشتند با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان قم و خانم علی‌شیری؛ معاون امور اجتماعی _ اداره کل بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این برنامه که بیش از ۵۰ نفر از مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی قم حضور داشتند، معاون امور جوانان، ضمن تقدیر از مجموعه ی فعالی که در اجرای موفق برنامه های غنچه های هلال احمر نقش مهمی را ایفا کردند اظهار کرد: نتیجه تلاش های مدیران کاردان و مربیان تلاشگر همکار با هلال احمر و برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و امدادی ویژه غنچه های هلال احمر پشتوانه بزرگی برای آینده جمعیت هلال احمر است.

وی تصریح کرد: زمینه ی رشد و توسعه برای افزایش برنامه های مرتبط با اهداف توسط غنچه ها در قم فراهم است و ما از هر نوع طرح و برنامه ی جدید حمایت می کنیم.

مصباحی بیان کرد: استقبال خوبی که توسط خانواده و در سطح استان از برگزاری این برنامه به عمل آمده و کسب رتبه عالی در چند سال متوالی توسط کانون غنچه ها استان قم در کشور قابل تقدیر است.

 در این نشست صمیمی، علی‌شیری؛ معاون امور اجتماعی _ اداره کل بهزیستی نیز ضمن تجلیل از تلاش ها مربیان مدیران از همت و پیگیری های دلسوزانه معاون امور جوانان و همکاری مطلوب جمعیت هلال احمر با مهدهای تحت پوشش تقدیر کرد.

در این مراسم که در حاشیه برگزاری ” المپیاد جوانه” برگزار شد، جمعی از مدیران به ارائه نظر و پیشنهاد در زمینه بهبود عملکرد و اجرای برنامه های متنوع در سال جدید پرداختند.

گفتنی است، در پایان این جلسه از مدیران کانون غنچه های هلال احمر که در سال ۹۵ فعالیت داشتند با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی