مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد قم از مرکز جامع توانبخشی رضوی ویژه نگهداری کودکان ناتوان ذهنی زیر ۱۵ سال بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با شب های پر خیر برکت ماه رمضان، معاون امور جوانان هلال احمر به همراه جمعی از دانشجویان کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم از مرکز توانبخشی رضوی بازدید کردند.

ماه رمضان ماه رحمت بی کران خداوند است و همدردی و دلجویی است، تسکین آلام انسان ها در این ماه الهی از سنت های پسندیده جوانان هلال احمر است و بر همین اساس، اعضای کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی قم با حضور در مرکز مراقبتی معلولین ذهنی رضوی از کودکان بستری در این مرکز دلجویی کردند که این امر باعث شادی و خوشمودی این کودکان شد.

گففتنی است، در مرکز توانبخشی معلولین ذهنی رضوی استان قم بیش از ۵۴ کودک معلول ذهنی نگهداری می شوند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی