مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی





همزمان با روز تامین اجتماعی غنچه های هلال احمر قم با حضور در دفاتر بیمه ضمن تقدیر از کارکنان این حوزه با مزایای استفاده از بیمه و فعالیت های کارکنان بیمه به زبان کودکانه آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ بمناسبت روز تامین اجتماعی غنچه های هلال احمر از مهدملایک ۲ با حضور در محل کار کارشناس بیمه و اهدای هدیه و اجرای همخوانی سرود و شعر از زحمات کارکنان بیمه تقدیر کردند.

همچنین جمعی از اعضای کانون غنچه های هلال احمر مهد ملائک ۳ وابسته به بیمارستان حضرت معصومه (س) در  ۲۵ تیر ماه مقارن با روز تامین اجتماعی با حضور در دفتر بیمه بیمارستان با کار همکاران در بخش تامین اجتماعی آشنا شده و این روز را به آنها تبریک گفتند.

اعضای‌ کانون‌ غنچه های‌ هلال احمر از مهد کودک‌ ملائک(۱) وابسته‌ به ببمارستان‌ شهید بهشتی قم نیز با هدف گرامی داشت هفته‌ بهزیستی و تامین اجتماعی‌ با حضور در بخش‌ بیمه‌ تامین اجتماعی‌ بیمارستان  ضمن‌تبریک‌ با اهدای گل به‌ کارکنان‌ این‌ بخش، با مزایای و فواید انواع بیمه آشناشدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی