مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با فصل اوقات فراغت و اجرای شوق رویش، طرح اردویی جمعیت هلال احمر قم با عنوان "طاها" با هدف توان افزایی امدادی و اجرای فعالیت های فرهنگی و تفریحی و کارگروهی در اردوگاه تفریحی وِسف قم آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ طرح اردویی هلال احمر با عنوان “طاها” با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و مسولان استانی و جمعی از جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم در اردوگاه تفریحی وِسف قم کلید خورد.

برپایه این گزارش، در این طرح اردویی که شامل برنامه های متنوع از قبیل؛ آموزش کمکهای اولیه، جنگ شادی برنامه های مفرح ورزشی همچون طناب کشی، تیر اندازی، قایق سواری، مسابقات دارت، بسکتبال، فوتسال و کوهپیمایی با هدف توان افزایی اعضای جمعیت هلال احمر همراه بود.

همچنین اسکان و پذیرایی در سوئیت، پخش فیلم سینمایی و آموزش نجوم و رصد و تماشای بارش ستارگان و برپایی نماز جماعت و بیان احکام و اجرای سایر برنامه های متنوع از دیگر فعالیت های این اردوی دو روزه بود.

گفتنی است، این اردوها با هدف ایجاد همدلی در بین اعضای جمعیت هلال احمر و کسب تندرستی و نشاط به همراه تفریح و سرگرمی در فصل تابستان و دو دوره مجزا ویژه خواهران و برادران عضو جمعیت برگزار می شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی