مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری برنامه های متنوع در دومین روز از دور چهارم اردوهای نشاط و امید ویژه دبیران و اعضای خواهر کانون‌های جوانان کشور در اردوگاه مهر بندرانزلی و به میزبانی استان قم خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر؛ محمد مصباحی با اشاره ادامه فعالیت های جوانان در اردوهای کشوری نشاط و امید سازمان جوانان اظهار کرد: مطابق با برنامه زمانبندی اردو برنامه روز دوم با نماز جماعت صبح، ورزش صبحگاهی و رژه استان‌ها در زمین چمن آغاز شده و استان‌ها در سه گروه در دو نوبت صبح و عصر در برنامه‌های پیش‌بینی شده شرکت کردند.

وی با اشاره نظم حاکم بر فعالیت های اردویی و تلاش جوانان برای مشارکت در فعالیت های اردوها، تصریح کرد: در صبح روز دوشنبه، استان‌های گروه الف در کارگاه آموزش حفظ ایمنی در محیط‌ های آبی، گروه ب کارگاه برقراری ارتباط موثر و گروه ج در کارگاه گردش و آشنایی با محیط جنگل و سورتمه سواری حاضر شدند.

مصباحی افزود: در ادامه و پس از اقامه نماز جماعت و صرف ناهار، استان‌های گروه‌ الف در مسابقات ورزشی شامل دارت و دو امدادی که نتایج آن در اختتامیه اردو اعلام خواهد شد، گروه ب در قایق‌سواری در تالاب انزلی و خرید در منطقه آزاد انزلی و اعضای گروه ج در کارگاه نشست با دبیر و اعضای شورای مرکزی مجمع کانون‌های جوانان کشور حضور بهم رساندند.

معاون امورجوانان استان قم با اشاره به برگزاری نشست هدایتگری گفت: این جلسه که با حضور دبیر مجمع کشوری کانون‌های جوانان برگزار شد، اعضای استان‌ها در ۶ کارگروه تخصصی شامل طرح‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی، پیمان، سحر، کاروان نیکوکاری، نشست دبیران، حفاظت از محیط زیست به بحث و تبادل نظرات پرداخته و جمع‌بندی نظرات گروه خود را در پایان جلسه اعلام کردند.

وی ادامه داد: پایان بخش روز دوم اردوهای نشاط امید در گروه دوم خواهران، ویژه برنامه شهادت امام محمد تقی(ع) همراه با مداحی ذاکر اهل بیت و سخنرانی فرزند پروفسور حسابی با حضور اعضا و مسئولین بوده و علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از سوی استان‌ها، رابط خبری استان قم به معرفی راه‌های ارتباط با سازمان جوانان در حوزه خبر و اطلاع رسانی پرداخت.

مصباحی بیان کرد: پایان شب دوم اردوهای نشاط و امید با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در اردوگاه مهر بندر انزلی همراه بود که دکتر گل فشان در بدو ورود با حضور در جمع کادر اجرایی برگزار کننده اردوهای ضمن خدا قوت به مجریان در جریان روند برگزاری اردوها قرار گرفت.

گفتنی است؛ که با توجه به تقارن روز دوم این دوره از اردوها با روز جهانی مساجد و شام شهادت امام جواد(ع) استان‌های اصفهان، بوشهر و قم به غبارروبی نمازخانه و پذیرایی از نمازگذاران و توزیع تبرک حرم حضرت معصومه(س) پرداخته و استان خوزستان با پخت سمبوسه جنوبی و اعضای استان آذربایجان غربی با توزیع نقل حاوی پیام‌هایی از طرح ملی پیمان از اعضای حاضر در برنامه شب فرهنگی پذیرایی کردند

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی