مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

اختتامیه چهارمین دوره اردوهای نشاط و امید به میزبانی استان قم و با حضور مسئولین سازمان جوانان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم و اعضا با تجلیل از استان‎های برتر در اردوگاه مهر بندرانزلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر؛ همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) مراسم اختتامیه چهارمین دوره از اردوهای کشوری نشاط و امید همراه با اجرای گروه موسیقی سنتی، تجلیل از استان‎های برتر، رابطان خبری و برگزیدگان مسابقات فرهنگی و ورزشی همچنین آتش بازی در سالن آمفی تئاتر اردوگاه مهر سازمان جوانان در بندرانزلی اجرا شد.

در آیین اختتامیه اردوهای کشوری نشاط و امید که به میزبانی استان قم برگزار شد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: با توجه به اینکه حوادث مختلفی در کشورمان و دنیا و در عالم اتفاق می افتد حوادثی مثل سیل، زلزله و مسائل مختلفی که در حقیقت به نوعی جان خیلی از انسان‌ها گرفته می شود و خیلی افراد دچار آسیب و مشکلات می شوند.

دکتر محمد گل فشان؛ تصریح کرد: عظمت و جایگاه فعالیت‌های شما بسیار بالاست و تاثیرگذاری شما برای از بین بردن آسیب‌های اجتماعی بسیار زیاد است.

در ادامه رئیس اداره اردوها و مسابقات سازمان جوانان گفت: یکی از برنامه‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، برگزاری اردوها در سطوح مختلف است و ما اردو را یک روش فرهنگی و تربیتی برای ارتقای فعالیت‌های سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و مسیر مناسبی که می‌تواند باعث بازنگری و بررسی فعالیت‌های سازمان جمعیت هلال احمر شود، می‌دانیم.

عذرا والی بیان کرد: در اردوهای امسال سعی شده است که با یک رویکرد متفاوت برنامه‌ریزی کنیم و اجرا کنیم در برنامه‌ریزی اردوها ضمن حضور اعضایی که به عنوان میزبان به این اردو مشخص شده بودند، از نظرات و پیشنهادات سازنده اعضای مجامع استانی و کشوری هم بهره بردیم و همین موضوع باعث تغییر رویکرد در برگزاری اردوها شد.

وی افزود: ما در برنامه‌ریزی اردوها بهترین اردوها زمانی اتفاق میفتد که توجه ویژه به خود جوانان در تصمیم گیری‌ها و تصمیم‌سازی ها داشته باشیم و بابت فعالیت‌هایی که خود این عزیزان که قرار است مجری این برنامه‌ها باشند و در واقع خواستیم با مشارکت این دوستان و اعضای محترم و بالاخص مجامع کشوری در واقع موضوع جوان باوری، جوان یاوری و جوان محوری را در فعالیت اردویی مدنظر قرار دهیم و ضمن تشکر از میزبانی بسیار خوب استان قم که زحمات بی شائبه‌ای را در برگزاری این اردو داشتند را اعلام کرد.

رئیس اداره اردوها و مسابقات سازمان جوانان ادامه داد: جوان محوری که ما مدنظر داشتیم در ادامه استفاده از رابطین خبری بود که از بین شما عزیزان برای انعکاس اخبار فعالیت‌های مختلف این اردو انتخاب شد و بخشی از زحمات اجرایی این اردو به این عزیزان سپرده شد و  قدردانی از اعضای جوانان استان گیلان که از  روز اول این اردو از دوره آقایان تا به امروز شاهد زحمات بی شائبه این عزیزان هستیم و باز این‌ها هم دوستان شما هستند در کانون‌های مختلف جوانان و دانشجویی و نقش موثر و مهم و مفید دبیران را دارند.

والی اظهار کرد: دبیران کشوری در اجرای این اردوها خیلی زحمت کشیدند چه در مجامع کانون‌های جوانان و چه دانشجویی تمام تلاش خودشان را کردند که نظرات اعضا را از ساختار مجامع بگیرند و به ما اعلام کنند تا در روند اجرایی اردوها تاثیر گذار باشد.

وی تشریح کرد: ۴ دوره اردو برنامه ریزی و اجرا کردیم و شما عزیزان کسانی هستید که فعالیت مستمر و دائمی و پرتلاشی را که در کانون‌های خودتان داشتید و سعی شده است که فعالین سازمان جوانان در کانون‌های مختلف دانشجویی و جوانان داشتند و برای نخستین بار هدایت گرانی که از بین خود شما انتخاب کردید تا درکنار سرپرستان عزیز بودند. سازمان جوانان هلال احمر یک مسیر دوسویه هست که  اعضا در آن تردد می کنند زحمت می کشند و مجری فعالیت های سازمان جوانان هستند و جمعیت و سازمان جوانان بهره کافی را از زحمات این دوستان می برد و در واقع بازوان توانمد سازمان هلال احمر  اعضای داوطلب و اعضای جوان ما هستند و البته سعی داریم با سرمایه گذاری مختلفی که برای این عزیزان داریم درواقع شما را سرمایه های سازمان به حساب می آوریم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی