مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کارگاه های آموزشی فعالیت های زیست محیطی تفکیک زباله از مبدا و نقش خانواده ها در تاب آوری اجتماعی با حضور اعضای کانون جوانان هلال احمر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: کارگاه های آموزشی توان افزایی و ارتقای تاب آوری خانواده ها و نقش آن در تفکیک زباله از مبدا با حضور اعضای کانون جوانان و با همکاری انجمن بوم شناسان آریایی قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این کارکاه های آموزشی در راستای اجرای طرح شوق رویش و با هدف ارتقای سطح آگاهی های اعضای جوانا هلال احمر برگزار شد، افزود: این گارگاه ها با همکاری یکی از سمن های مردم نهاد حافظ محیط زیست استان، در ۳ جلسه در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تشکیل شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان آموزش در حفظ محیط زیست، مدیریت مواد زائد و بازیافت است و آموزش، نقش مهمی در این زمینه ایفا می کند، تصریح کرد: با برگزاری کارگاه های آموزشی فعالیتهای زیست محیطی تفکیک زباله از مبدا و نقش خانواده ها در تاب آوری اجتماعی تلاش شد تا در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان گام برداشته و ضمن آموزش جوانان، یکی از اهداف و فعالیت های مورد توجه سازمان جوانان هلال احمر را محقق نمائیم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی