مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
مراسم یادواره شهدای امدادگر همزمان با سومین برنامه مشق عشق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، سومین شب از برنامه مشق عشق با محوریت یادواره شهدای امدادگر برگزار شد.

محمد گل فشان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم درباره عظمت شهدا گفت: شهدا ضامن این کشور هستند و ما آرامشی که داریم مدیون آنها هستیم و امید داریم بتوانیم پیرو راه آنها باشیم و شهدا شفیع ما در دو دنیا باشند.

گل فشان با اشاره به رشادت های شهدای امدادگر بیان کرد: در مواقع حساس که تمامی مردم به دفاع از حریم خود برمی خیزند، امدادگران نیز همچون سایر مردم از این مرز و بوم دفاع کرده اند و پا به پای آنها در جنگ تحمیلی هشت ساله جنگیدند و بسیاری از آنها به شهادت رسیدند.

وی درباره شهید امدادگر مدافع حرم، مهدی صابری گفت: امروز هم امدادگران سنگرهای دفاع را خالی نگذاشته اند و با حضور پرشور در جبهه های حق علیه باطل می جنگند و امدادگر شهید مهدی صابری از جمله افرادی بود که دعوت حضرت زینب (سلام الله علیها) را لبیک گفت و درجه شهادت نایل شد.

گفتنی است، این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام مؤمنی و مداحی و روایتگری علی مالکی نژاد و با حضور پرشور جمعی از اعضای جمعیت هلال احمر قم در بوستان شهدای آذر برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی