مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با روز بزرگداشت خانواده همایش "خانواده متعالی" و با هدف و تکریم بنیان خانواده با حضور جمعی از کانون های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به مناسبت بزرگداشت روز خانواده همایش “خانواده متعالی” با حضور جمعی اعضای خواهر کانون های جوانان و دانشجویی و امدادگران جمعیت هلال احمر به همراه کارکنان سایر ارگان ها در تالار معصومیه ساختمان استانداری برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ در این همایش معصومه ظهیری؛ مدیر کل امور زنان و مشاور استاندری ضمن تبریک روز خانواده گفت: روزهای ۲۴ ذی الحجه مصادف با روز مباهله و نزول آیه «هل اتی علی انسان» است که به عنوان روز خانواده نامگذاری شده است و این نکته نشان دهندن جایگاه خانواده در اسلام است.

ظهیری با اشاره به این که منشاء درمان مشکلات جامعه در خانواده است، افزود: امروزه بسیاری از افراد جامعه برای بهبود مشکلات خود به محیط بیرون خانواده پناه می برند درحالی که اگر بنیان خانواده استحکام خود را داشته باشد بسیاری از مشکلات را درمان می کند.

وی ادامه اظهار داشت: یکی از بهترین راه های داشتن خانواده موفق مطالعه شیوه خانواده مداری اهل بیت (علیهم السّلام) و رجوع به سوره مبارکه انسان است و باعث تقویت خانواده می شود.

در ادامه این مراسم احمد امیرآبادی مردم قم در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع و شهید محسن حججی، گفت: دوام زندگی انسان در خانوادن صورت می گیرد دشمن در تلاش است تا با راه اندازی و حمایت از شبکه های مجازی و ماهواره ای استحکام و بنیان خانواده های ایرانی را برهم بزند.

گفتنی است، در ادامه این مراسم دکتر بازرگان مشاور و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران نکاتی درباره تحکیم خانواده به شرکت کنندگان در این مراسم آموزش ارائه کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی