مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه هم اندیشی مسئولان معاونت امور جوانان هلال احمر در موضوع فعالیت های کانون دانشجویی در دانشگاه قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این جلسه که با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و کارشناس امور دانشجویی استان، معاون فرهنگی دانشگاه، مدیر امور فرهنگی و کارشناس کانون های فرهنگی برگزار شد، محمد مصباحی با ارائه گزارشی در راستای ساختار فعالیت در جمعیت هلال احمر، به تشریح نحوه فعالیت های معاونت امور جوانان در زمینه های مختلف و اجرای برنامه های ملی و استانی پرداخت.

وی با اشاره به بیانیه جوانان هلال احمر در حمایت از مسلمانان میانمار، بر اهمیت اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال ا-حمر تاکید کرد. در ادامه معاون فرهنگی دانشگاه قم آمادگی داشنگاه را در زمینه حمایت از فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، کارشناس کانون دانشجویی هلال احمر به تشریح فعالیت های کانون های دانشجویی و برنامه های امدادی، بشردوستانه، مانورهای امدادی، اردوهای جهادی و مسابقات کشوری رفاقت مهر با همکاری دانشگاه و کانون دانشجویی هلال احمر اشاره کرد. و توضیحات تکمیلی درباره روند اجرایی انتخابات، معرفی کمیته ها،بازارچه های خیریه در دانشگاه ها و وظیفه مسئول هریک از کمیته ها را به مسئولین دانشگاه ارائه کرد.

همچنین در این جلسه دبیر کانون دانشگاه قم، درباره سابقه فعالیت های دانشجویان در دانشگاه توضیحات کاملی را ارئه کردند و مقرر شد، با تاکید مسئولین دانشگاه در راستای پیشرفت کانون دانشجویی هلال احمر و برگزاری کلاس های امدادی در این دانشگاه همکاری و حمایت لازم جهت فعالیت های کانون دانشجویی هلال احمر صورت بگیرد.

در پایان این نشست، معاون فرهنگی دانشگاه قم نیز، با تقدیر از تلاش و فعالیت های مفید و کاربردی کانون های دانشجویی معاونت امور جوانان هلال احمر ضمن استقبال از ادامه فعالیت های اعضا بر همکاری های لازم جهت پیشرفت کانون دانشجویی در دیگر برنامه های فرهنگی و علمی دانشگاه با اعضای فعال دانشگاه تاکید کرد، و آمادگی خود را جهت همکاری با معاونت امور جوانان استان در راستای فعالیت های کانون اعلام کرد و مقرر شد کلاس های امدادی و آموزشی در این دانشگاه برگزار شود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی