مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با برگزاری دومین نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی سراسر کشور از معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در بخش مجامع فعال کانون‌های دانشجویی تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دومین نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی سراسر کشور با حضور بیش از ۳۵۰نفر در تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ۸ تن از اعضای شورای مرکزی مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی استان قم نیز به عنوان نمایندگان جوان استان در این مراسم حضور یافتند و ضمن مشارکت در برنامه های آموزشی و جلسات و بحث و گفتگو پیرامون تدوین آیین نامه های کانون ها به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های استان قم پرداختند.

قرائت بیانیه ی جوانان استان قم، توسط یکی از اعضای کانون های استان در دفاع از مردم مظلوم میانمار و محکویت جنایات علیه مسلمانان در حضور ریاست جمعیت هلال احمر و دکتر حبیبی؛ رئیس سازمان جوانان هلال احمر از دیگر فعالیت های جوانان اعزامی به دومین نشست مشترک مجامع کشوری بود.

همچنین در مراسم اختتامیه دومین نشست مشترک مجامع با اعلام نتایح ارزیابی عملکرد مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی سراسر کشور، از محمد مصباحی؛ معاون امور جوانان استان‌ قم در بخش مجامع فعال کانون‌های دانشجویی در جمع استان‌ ها برتر تجلیل شدند‌.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی