مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه آموزشی و توجیهی ویژه اعضای تیم حمایت روانی اجتماعی سحر جمعیت هلال احمر استان قم در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به اهمیت و ضرورت بازتوانی روحی عموم مردم بویژه کودکان پس از وقوع حوادث دلخراش اظهار کرد: این جلسه آموزشی با حضور  دکتر آقایوسفی، بازرس نظام مشاوره و روانشناسی کشور و مدیرگروه روانشناسی دانشگاه پیام نور استان قم و دکتر میرزاحسینی، مدیرگروه روانشناسی دانشگاه آزاد استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه “سحر” عبارت مخفف ساماندهی حمایت روانی بازماندگان از حوادث در سازمان جوانان جمعیت هلال احمر است؛ تصریح کرد: سرفصل های آموزشی این دوره شامل نحوه برخورد با علائم روحی و مشکلات ناشی از زلزله، واکنش های روانی در اطفال و احساس ترس و نیاز به امنیت و …آداب و رسوم و نحوه برخود در ورود به فاجعه و… بود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به اینکه این کارگاه با همکاری مدیر و مدرس مرکز مشاوره پروا برگزار شد، بیان کرد: این کارگاه آموزشی با هدف بازآموزی اعضای تیم حمایت های روانی (سحر) استان متشکل از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی و علوم تربیتی با در راستای اعزام به مناطق آسیب دیده از زلزله غرب کشور برگزار شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی