مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



پس از وقوع زلزله در کرمانشاه، جوانان هلال احمر استان قم به همراه سایر نیروهای خدمت رسان در پایگاههای جمع آوری کمکهای مردمی در سطح استان حاضر شده و اقدام به جمع آوری، بارگیری، بسته بندی و تکفکیک کمک های مردمی کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور با ایجاد ایستگاه جمع آوری کمکهای مردمی در مرکز امور جوانان، اعضای سازمان جوانان در استان، به یاری مردم اسیب دیده از زلزله کرمانشاه شتافتند که این کمکها همچنان در حال تفکیک، بسته بندی و بارگیری است و در روزهای آینده هم به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.

وی با تسلیت به خانواده های آسب دیده از زلزله تصریح کرد: جوانان هلال احمر استان قم، شهر کهک و جعفریه و کانون روستایی لنگرود با همت مثال زدنی خود، ضمن مشارکت در جمع آوری، کمکهای نوعدوستانه خود را به مردم آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه اهدا کردند.

مصباحی با بیان اینکه وسایل و اقلام جمع آوری شده جهت ارسال به مناطق زلزله زده همچنان از روز نخست تفکیک و بسته بندی می شود افزود: در این مدت جمعی از جوانان همراه با سایر نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر اقدام به خدمت رسانی در زمینه جمع آوری اقلام و کمکهای نقدی و غیرنقدی و بسته بندی و تفکیک و بارگیری اجناس اهدایی مردم کردند.

معاون امور جوانان هلال احمر قم گفت: جمعی از اعضای کانون های دانشجویی نیز با ایجاد پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در دانشگاه ها ضمن جذب کمک های دانشجویان با تهیه اقلام ضروری آسیب دیدگان از زلزله و ارسال آن به مناطق غرب کشور در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

وی همچنین از اجرای طرح دست های مهربان ۴ در کانون های غنچه های هلال احمر استان خبرداد و بیان کرد: در این طرح اعضای کانون های تحت پوشش هلال احمر اقدام به جمع آوری اسباب بازی و لوازم التحریر مورد نیاز کودکان آسیب دیده از زلزله کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی