مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم گفت: در سومین روز خدمت، تیمهای سحر استان قم جهت ارائه خدمات در 4 روستای دیگر در سرپل ذهاب و شهر ازگله حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی عنوان کرد: تیم های حمایت های روانی و اجتماعی و فرهنگی سحر جمعیت هلال احمر استان قم خدمات ارزشمندی را در منطقه زلزله زده پل سر ذهاب و روستاهای اطراف ارائه کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: تیم سحر استان قم در سومین روز فعالیت خود طبق برنامه ای که سازمان جوانان به آن ابلاغ کرد فعالیت خود را در غرب کشور آغاز کرد.

وی خاطرنشان کرد: در این روز تیمها در بخش به ۴ روستا شامل قلعه واری، الیاس خلیفه حسین، و بی بیان و تپانی اعزام شدند.

مصباحی اظهار داشت: یکی از برنامه های گروه اعزامی ویژه کودکان و نوجوانان و دانش آموزان برگزاری برنامه های شاد و مفرح با اجرای خان عمو بود.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی های به وجود آمده این کودکان و دانش آموزان در حدود ۲۰۰ نفر در ۳ شیفت از برنامه های شاد با حضور خان عمو بهره مند شدند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم یادآور شد: این برنامه های تفریحی و کودکانه محیطی شاد و مفرح برای آن ها فراهم ساخت که با استقبال خوب دانش آموزان مواجعه شد.

وی ادامه داد: در پایان نیز به تمام دانش آموزان هدایا و اسباب بازی اهداء و برنامه های خوبی اجرا شد که از نظر معلمان و مدیران و دانش آموزان قابل توجه بود.

مصباحی گفت: در کنار این برنامه ها تیم های جمعیت هلال احمر در قالب ۱۱ گروه خدماتی همچون آموزش های امدادی و توزیع اقلام و بسته های بهداشتی و جمع آوری زباله و پاکسازی محیط زیست و خدمت مشاوره ای و برنامه های فرهنگی و اجتماعی ارائه کردند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی