مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مجمع عمومی دیماه کانون جوانان قم با ارائه گزارش مصور از فعالیت های یک ساله خواهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با آغار فعالیت های زمستانی در دیماه، مجمع عمومی ماهانه اعضای کانون جوانان خواهران قم در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر با حضور بیش از 100 نفر از اعضای این کانون برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم اعضا ضمن اطلاع رسانی اخبار فعالیت ها ماه گذشته ی جوانان قم، از برنامه های آتی هلال احمر در حوزه جوانان آگاهی یافتند.

همچنین در این مجمع که با موضوعات متنوع برگزار شد، مسابقات فرهنگی با حضور کارشناس کانون و مباحثی در زمینه امدادرسانی در  زمان زلزله و ارائه گزارش مصور فعالیت ها در قالب کلیپ اجرایی شد و این نشست در نهایت با اهدای جوایز منتخبین مسابقات فرهنگی ماه گذشته به اتمام رسید.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی