مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


راه‌اندازی اولین محله سلامتی اقدام عملی چند نهاد و سازمان فرهنگی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. و نخستین محله سلامتی استان قم با رویکرد پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ایجاد نشاط اجتماعی در مجتمع فرهنگی نور قم راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ همزمان با برپایی اولین محله سلامتی قم با هدف نشاط اجتماعی در مناطق آسیب‌خیزاعضای کانون جوانان هلال احمر در راستای ارتقای سلامتی خانواده‌های این منطقه اقدام به برپایی چادر سنجش فشار و قند خون کرد.

بر اساس این گزارش، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، اداره کل امور اجتماعی استانداری و برخی نهادهای دولتی استان به ویژه نهادهایی که در زمینه پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی فعالیت می‌کنند و تشکل‌های غیردولتی با طراحی غرفه‌های این نمایشگاه با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تقویت نشاط اجتماعی قدام به ارائه خدمات به همشهریان کرده اند.

در این طرح، برنامه‌های متنوع کارگاهی و مشاوره‌ای شامل غرفه‌های ازدواج و تحکیم خانواده، پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر، محیط زیست سالم و محله پاک، کودک و نوجوان، صنایع دستی و خانگی، مقابله با قاچاق کالا، آموزش سواد رسانه، سیر تکاملی رسانه در ایران، هیأت معلولان و تولید زنده آثار هنری برای خانواده‌ها تدارک دیده‌ شده است.

گفتنی است، ظرح محله سلامتی در سایر محله‌های شهر تداوم خواهد یافت. و این نمایشگاه با حدود ۲۰ غرفه از ۱۲ تا ۱۹ دی ماه میزبان علاقمندان در گروه‌های مختلف سنی است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی