مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی تئاتر و سرود کانون های دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر (جشنواره احسان) گفت: امیدواریم میزبان خوبی برای جشنواره بوده باشیم و مهمانان جشنواره از برکات سفر به قم بهره مند شده باشند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دکتر محمد گل فشان، اظهار داشت: این جشنواره ویژه کانون های دانش آموزی در بخش های فردی و گروهی از باب احسان بوستان سعدی است. یکی از اهداف والا و مقدس جمعیت هلال احمر فعالیت های انسان دوستانه است که باید قدم های بلند تری را در این مسیر برداریم و در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ در جامعه زمینه را فراهم سازیم.

گل فشان خاطرنشان کرد: هنر و به ویژه سرود و تئاتر ظرفیت های مهمی در آموزش مفاهیم دارد خوشبختانه از همه استان ها در جشنواره شرکت داشتند و استقبال چشمگیر بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم یادآور شد: در این جشنواره از نوآوری ها و ابتکارات مختلفی استفاده شده است و تلاش شد با زبان فرهنگ و هنر مخاطبین را به سمتی ببریم که حس انسان دوستانه تجلی بیشتری یابد.

وی عنوان کرد: جامعه کنونی بشری تشنه مسائل انسان دوستی و بشردوستی است و باید آن را تبیین کرد متاسفانه جوامع به سمت خشونت و مسائل خاص قدرتی پیش می رود و در چنین جامعه ای حس انسان دوستانه ایجاد کردن کار سختی است.

گل فشان گفت: باید این موضوعات را با زبان هنر و ابزارهای خاص گسترش دهیم تا جوامع به سمت و سوی انسان دوستی سوق یابند. ما از اعتمادی که مسئولان به استان قم داشتند تقدیر می کنیم و خوشحالیم که میزبان جشنواره ای بودیم که دستاوردهای خوبی داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: از داوران و هنرمندانی که آثار را برگزیدند تقدیر می کنیم همچنین از جمعیت هلال احمر که خدمت در مسیر بشر دوستی را افتخار می داند و جشنواره احسان را راه اندازی کرده است.

وی گفت: ما بر آنیم با برنامه ریزی های لازم اردوهایی را نیز دراستان قم داشته باشیم و از حضور جوانان هلال احمر در کشور برای حضور در این اردوها دعوت به عمل بیاوریم.

گفتنی است؛ در این جشنواره اعضای گروه سرود کانون دانش آموزی دبیرستان امامت جمعیت هلال احمر که حایز رتبه های برتر کشور شده اند به اجرای سرود پرداختند و همچنین غنچه های هلال احمر در مراسم خیرمقدم مشارکت کرده و نهایت از نمایندگان منتخبان برگزیده با اهدای تندیس، لوح و سردیس یادبود تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی