مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

جلسه اجرای طرح ابتکاری کانون دانشجویی با عنوان جوانه های غیرت با موضوع حمایت از کودکان کار در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: یکی از آسیب های جدی که جوامع در حال توسعه از جمله جامعه ایران را تهدید می کند، گسترش روز افزون کودکان خیابانی است که بدلیل گوناگون بخشی یا همه اوقات خود را در خیابان ها سپری می کنند و عمدتآً از طریق تکدی گری، بزهکاری، شغل های کاذب فصلی و ...امرار معاش می کنند.

وی افزود: بر همین اساس نشستی با همین موضوع برگزار شد و مقرر شد، با توجه به این موضوع و مشکل جامعه امروزی کشور، اعضای کانون های دانشجویی هلال احمر استان قم با ارائه طرحی ضمن برنامه ریزی در راستای آموزش و تفریح این کودکان طرحی بشردوستانه را با عنوان (جوانه های غیرت) اجرا نماید.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت این طرح، جلسات هماهنگی کمیته های مرتبط با این طرح در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر با حضور کارشناس دانشجویی هلال احمر به همراه مسئولین کمیته های کانون دانشجویی برگزار شد و هماهنگی های لازم را با مراکز آموزشی همکار طرح، از جمله دانشگاه علوم پزشکی استان و مجتمع تجاری باران و موسسه خیریه حضرت ابوالفضل(ع) و همچنین جمعیت امام علی(ع) صورت گرفت.

مصباحی بیان کرد: در این نشست مقرر شد، برنامه های آموزشی و تفریحی متناسب با سن و روحیه این کودکان با حفظ کرامت انسانی تمامی آنها اجرا شده، همچنین برنامه معاینه توسط دندانپزشک در دانشگاه علوم پزشکی از دیگر برنامه های این طرح در راستای پایش سلامت کودکان کار است.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی