مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



جلسه توجیهی اعضای اعزامی کانون های دانشجویی هلال احمر از دانشگاه های سطح استان با همت کانون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیسان به با حضور معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و کارشناس امور دانشجویی این کانون با حضور اعضای شرکت کننده در این طرح، در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در نشست اعزام دانشجویان، پس از توضیحات کارشناس کانون دانشجویی در خصوص شرایط منطقه و روحیه افراد آسیب دیده در غرب کشور و نمایش کلیپی از فعالیت های تیم سحر استان قم در این مناطق، اعضا با فعالیت های کلی تیم خود در کرمانشاه آشنا شدند و کمیته بندی برای این تیم مشخص شد.

در ادامه ی این جلسه توضیحات کلی از فعالیت های این تیم در خصوص حمایت روانی و اجتماعی در بلایا توسط معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و همچنین مدیریت صحنه توسط مسؤل تیم بازگو‌ شد. همچنین اعضا با توجه به تقسیم بندی کمیته ها با وظیفه هر گروه آشنا شدند.

بر اساس این گزارش، اعضای اعزامی تیم حمایت روانی کانون دانشجویی جمعیت هلال احمر استان قم وظیفه دارند در مدت یک هفته به حمایت روانی، فرهنگی اجتماعی و توزیع کالا در بین مردم بپردازند.

گفتنی است، این تیم که در قالب تیم حمایت روانی(سحر) با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه در مناطق غرب کشور به زلزله زده خدمت رسانی می‌کنند، توسط معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر و کارشناس امور دانشجویی بدرقه شدند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی