مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




در روزهای پایانی سال، نمایشگاه محله سلامتی که به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در محله پردیسان قم برگزار شده است و اعضای کانون جوانان هلال احمر برای ارائه خدمات به مردم در این نمایشگاه غرفه ای برپا کرده اند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی از حضور پررنگ جوانان هلال احمر قم در برپایی نمایشگاه محله سلامتی در مسجد فاطمه الزهرا پردیسان خبر داد و اظهار کرد: غرفه هلال احمر در نمایشگاه محله سلامتی توسط اعضای کانون جوانان هلال احمر برپا شده است.

وی بیان اینکه و مسئولین استانی از غرفه خدمات معاونت امور جوانان هلال احمر قم در این نمایشگاه بازدید کردند افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۲۹ بهمن ماه لغایت ۷ اسفند ماه در مسجد فاطمه الزهرا (س) پردیسان آماده بازدید عموم است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: اعضای کانون جوانان برادران با برپایی این غرفه، اقدام به فراخوان عضویت و توزیع بروشورهای آموزشی کرده و به سوالات مراجعین پاسخ می دهند.

گفتنی است؛ تمام دستگاه های فرهنگی و تشکل های مرتبط با حضور در این نمایشگاه اقدام به برپایی غرفه های فرهنگی و آموزشی کرده و خدمات لازم را به مراجعین ارائه میکنند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی