مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




مراسم جشن و سرور به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) با حضور پرشور زائران و مجاوران حضرت فاطمه معصومه (س) و مشارکت گسترده اعضای جمعیت هلال احمر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، به همت جمعیت هلال احمر استان قم و با همکاری اداره کل اوقاف جشن میلاد حضرت زهرا(س) با عنوان جشن بزرگ میلاد مادر و محفل انس با قرآن، همراه با تقدیر از تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم، و با حضور استاندار قم و معاون سازمان داوطلبان کشور جمعی از هنرمندان مردم و مسئولین در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم استاد حاج حامد شاکر نژاد قاری بین المللی قرآن کریم در جمع جوانان به قرائت قرآن پرداخت. سپس استاد شهاب مرادی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) پیرامون تربیت فرزندان و رسالت مهم بانوان در صیانت از خانواده به سخنرانی و گفتگو پیرامون محور سیره و زندگی آن حضرت با مجری برنامه جشن پرداخت.

همچنین حجت الاسلام حسینی مقدم مدیر کل اوقاف و امور خیریه نیز در مورد ویژگی های منحصر به فرد دخت نبی سخنرانی کرد. در این مراسم حاج سیدرضا تحویلدار حاج حسن شالبافان نیز در مدح بانوی دو عالم به مداحی پرداخت و در نهایت ۵۰ نفر از مهمانان این مراسم در قرعه کشی از جوایز ارزنده ای بهره مند شدند.

در این مراسم که همزمان با شب میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه(س) برگزار شد، با سخنرانی حجت‌الاسلام معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور به ایراد سخن پرداخت.

حضرت فاطمه زهرا(س) در اخلاق و انسانیت الگوی بشریت است
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی دو عالم در اخلاق و انسانیت الگوی بشریت است. حجت الاسلام عبدالحسین معزی در جشن میلاد حضرت زهرا(س) با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهداء در حرم حضرت علی بن جعفر(ع) در گلزار شهدا و مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامیداشت میلاد با سعادت و روز زن عنوان کرد: ابعاد شخصیت والای حضرت زهرا (س) بسیار گسترده و وسیع و وصف ناشدنی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) بانوی دو عالم در اخلاق و انسانیت الگوی بشریت است. و با مطالعه وسیع و تأمل می توان به جوانب گسترده زندگی و ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگ پی برد.

حجت الاسلام عبدالحسین معزی بیان کرد: ایشان از نظر ابعاد معنوی و الهی و علم و دانش و مبارزات سیاسی و اجتماعی برجسته و زبانزد بود. فاطمه زهرا(س) دخت نبی دریای حیا و عفت و تقوا و پارسایی بود و الگوی کامل پوشش و حجاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه تصریح کرد: اگر بانوان از شیوه و سبک زندگی این بانوی بزرگ پیروی کنند موفقیت های بیشماری در زندگی به دست می آورند.

وی افزود: ایشان در تربیت فرزندان نیز الگو و اسوه می باشد خانواده شهدا با چنین روشی فرزندانی برومند و با اخلاق و منش دینی تربیت کرده اند.

حجت الاسلام عبدالحسین معزی در توصیه هایی تاکید کرد: آموزه های قرآنی را در زندگی بیاموزیم و آن را پیاده کنیم تا به سعادت برسیم.

وی بیان کرد: در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم و در غم آن ها سوگواری نمائیم اما هیچ گاه نباید مجالس را به گناه آلوده کرد بلکه با حفظ شعائر شادی خود را در شادی هایشان نشان دهیم.

گفتنی است، تجلیل از مادر دوشهید امدادگر مدافع حرم، شهیدان ایمانی و صابری و قرعه‌کشی و اهدای جایزه به دارندگان اسما و القاب حضرت زهرا(س) برپایی ایستگاه صلواتی و سلامت و فراخوان عضویت، توزیع بسته های فرهنگی و همچنین آموزش امداد توسط جوانان و داوطلبان و مربیان هلال احمر از دیگر بخش‌های این مراسم بود و در پایان نیز شرکت‌کنندگان مهمان سفره اطعام شام بودند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی