مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



در شمارش معکوس رسیدن به فصل بار و نفس های پایانی سال ۹۶ طرحی با عنوان «نهال به جای سبزه» با رویکرد فرهنگ درختکاری و ساخت بوستانی با ۵۰۰ اصله نهال از درخت های مختلف (توت، زیتون، بونه، کاج و...) اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این طرح که به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد قم اجرا شد قریب به ۱۰۰ دانشجوی دوستدار محیط زیست، مسئولین و اساتید دانشگاه و تنی چند از اعضای شورای شهر قم حضور داشتند و با کاشت نهال زندگی سبز را به آیندگان هدیه کردند.

اعضای کانون دانشجویی هلال احمر با توجه به اهداف و اصول جمعیت هلال احمر مبنی بر حمایت از زندگی و حفظ محیط زیست، این طرح را با مشارکت یکدیگر به خوبی انجام دادند و بار دیگر ثابت کردند که عزمشان جزم بوده و مشکلات سد راهشان نیست.

گفتنی است، محل مذکور نیز به عنوان بوستان خرد نامگذاری شده و مراحل نگهداری، طراحی نمادها، پیاده روها و آبنماهای بوستان خرد به عهده دانشجویان داوطلب باشد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی