مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

دومین روز خدمت شبانه و روزی جوانان هلال احمر در آخرین ساعت های زمستان 96 را در اجرای هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ادامه یافت.

به گزارش روابط عمومی جمیعت هلال احمر استان قم؛ دومین روز اجرای هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی قم در روز پایانی سال ۹۶ رقم خورد و حضور پر شور و خدمت رسانی جوانان هلال احمر استان و بخش های قم در آستانه آغاز سال نو نویدبخش سالی پر از تلاش و خدمت برای اعضای جوان هلال احمر بود.

ادامه طرح بهرفت و پیوستن مردم و مسولان به کمپین نه به تصادفات در قم

جمعی از پرسنل و کارشناسان ستاد اقامه نماز استان قم با حضور در در پست های هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ضمن بازدید از نحوه اجرای طرح و تقدیر از خدمات جوانان هلال احمر، با امضای میثاق نامه به کمپین نه به تصادفات جاده ای پیوستند.

در حاشیه این دیدار ها نمازجماعت ظهر و عصر روز پایانی سال ۹۶ در مجاورت خیمه نماز پایگاه عوارضی قم _کاشان با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر و معاون وی برگزار شد.

همچنین بازدید سرزده حضرت آیت الله سعیدی تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه استان قم از پست طرح ملی ایمنی وسلامت مسافران نوروزی جوانان هلال احمر در صحن فاطمی حرم مظهر یکی دیگر از وقایعی بود که در روز دوم خدمت جوانان رقم خورد.

برپایی ایستگاه های سلامت

ارائه خدمات پیشگیرانه در خصوص آسیب های اجتماعی از جمله مشاوره در زمینه اعتیاد و ایدز و … و اجرای طرح پیمان در قالب بازی فرهنگی موجب استقبال خوب مسافران این خدمت رسانی در پایگاه های طرح ملی که دارای ایستگاه سلامت هستند شده است.

سنجش فشار خون یکی دیگر از خدماتی است که توسط همیاران جوانان هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در قم به مردم ارائه میشود.

استقبال کودکان و خانواده ها از ایستگاه های دوستدار کودک

با توجه به اهمیت آموزش کودکان و با برگزاری جشنواره ملی نقاشی صلح و دوستی در اجرای هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ایستگاه ها دوستدار کودک مورد استقبال خانواده ها و کودکان مسافر قرار گرفته است و کودکان با حضور در فضایی زیبا و پرنشاط ضمن آشنایی با آموزه های امدادی و قوانین راهنمایی و رانندگی در سفر در با مشارکت در مسابقه نقاشی و بازی های ویژه از خدمات ایستگاه های دوستدار کودک بهره مند می شوند.

بر اساس این گزارش، پایگاه طرح ملی در شهرهای کهک و جعفریه نیز همزمان با مرکز استان برپا شده است و بخشدار بخش کهک با حضور در پایگاه هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ضمن بازدید از فعالیت جوانان، با نگارش یادداشتی تلاش های هلال احمر در ایام نوروز را مورد تقدیر  قرار داد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی