مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی


در نخستین روزهای سال جدید و پس از رونمایی از بسته آموزشی مصور ویژه غنچه های هلال احمر در قم، توزیع آن در میان مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی استان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: در آئین افتتاحیه طرح های نوروزی هلال احمر قم که با حضور مسولان ارشد جمعیت برگزار شد، دکتر پیوندی و تیم همراه ضمن بازدید از غرفه دوستدار کودک، از طرح ابتکاری استان قم، بسته آموزشی مصور ویژه آموزش اهداف هلال احمر به غنچه های هلال احمر رونمایی کرد.

وی بیان کرد: در این بسته آموزشی مسائل امدادی، خدمات داوطلبانه و بشردوستانه ویژه کودکان ۴ تا ۶ سال مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی همیار کانون غنچه های هلال احمر به صورت ابتکاری طراحی شده است، به طوری که در این طرح با کمک مربیان مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی تمام آموزش های مورد نیاز جهت آشنایی کودکان با اهداف هلال احمر و همچنین خدمات داوطلبانه و عام المنفعه به صورت داستان ارائه می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم از توزیع این بسته آموزشی در استان خبر داد و افزود: در این طرح که ۸۰ مهدکودک و مرکز پیش دبستانی همیار کانون غنچه های هلال احمر در استان را پوشش خواهد داد، تمام روایت های آموزشی در قالب داستان های کوتاه برای غنچه ها بازگو می شود.

مصباحی هدف از اجرا این طرح را صرفه جویی در هزینه چاپ کتاب و کاغذ  که منبع آن درختان طبیعت است عنوان کرد و گفت: محیط زیست و به ویژه درختان، یکی از سرمایه های ملی کشور محسوب می شوند و این بسته به صورت لمینت با ابعاد بزرگ تهیه شده است و ضمن اینکه کودکان به راحتی تصاویر را مشاهده می کنند، می توانیم به صورت مستمر در سال های متمادی از آنها در جهت آموزش استفاده کنیم، زیرا با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در تهیه و نحوه توزیع آن، این بسته مصور کمترین استهلاک را در گذر زمان دارد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی