مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

رضا سیار، فرماندار قم به صورت سرزده از پایگاه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و طرح ملی امداد و نجات عوارضی قم _ کاشان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم؛ فرماندار قم از ارائه خدمات جوانان و امدادگران هلال احمر در اکیپ های طرح ملی نوروزی استان در پایگاه عوارضی قم_کاشان بازدید کرد.

فرماندار قم با حضور سرزده در پایگاه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و امداد و نجات عوارضی قم _ کاشان ضمن گفتگو با جوانان و امدادگران از نزدیک فعالیت های تیم های خدمت رسان جمعیت هلال احمر را در ایام نوروز بازدید کرد.

براساس این گزارش، وی ضمن امضای میثاقنامه کمپین نه به تصادفات جاده ای و محلق شدن به این پویش مردمی، در دفتر یادداشت این پایگاه نوشت:

بسمه تعالی
دراین ایام خجسته نوروز و بهارر طبیعت که تقارن با ایمه اطهار حضرت امام جواد(ع) و امام علی(ع) دارد.
زحمات و مجاهدتهای عزیزانمان در هلال احمر استان قم و مدیرعامل محترم و معاونین و مدیران خاصه داوطلبان، جوانان این جمعیت در امور ترویجی و فرهنگی و امدادونجات موضوعی بسیار و با اهمیت در شهر ملموس است.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی