مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

مجمع عمومی فروردین ماه اعضای کانون جوانان خواهران قم با موضوع آموزش های امدادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ اولین گردهمایی اعضای کانون جوانان در سال جدید با آموزش مباحث امدادی توسط دکتر بحرانی برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این گردهمایی که با حضور جمعی از اعضای خواهر عضو کانون جوانان در سالن اجتماعات مرکز امور جوانان قم برگزار شد، مباحث امدادی در قالب کارگاه آموزشی در راستای آمادگی خواهران برای شرکت در مسابقات رفاقت مهر مورد توجه فراگیران قرار گرفت.

گفتنی است، در این نشست مسئول کانون جوانان خواهران ضمن تبریک سال نو ابراز امیدواری کرد، در سال جدید همچون گذشته، ایده ها و ابتکارات نو جوانان در راستای تحقق اهداف عالی هلال احمر مورد حمایت واقع شود و همچنین از تلاش، همراهی، همدلی و همکاری جوانان پرشور و توانمند استان قم تقدیر شد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی