مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار بومینو (طرح کاشف) با حضو رجمعی از جوانان هلال احمر در استان قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی اظهار کرد: کارگاه آموزشی کارآفرینی و مبانی کسب ویژه جوانان با شعار “جوان هلال احمر، سازندگان فردای بهتر” در راستای بند ۴ تفاهم نامه سه جانبه با وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر و هلال احمر در قم برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را شبیه سازی محیط واقعی کسب و کار در یک محیط کوچک آزمایشی برای یادگیری حداکثری جوانان و در جهت پرورش کارآفرینان شایسته فردا عنوان کرد و گفت: این کارگاه به مدت  ۴۸ ساعت در  ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه خلاقیت و کارآفرینی با محوریت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در خانه معلم برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر قم افزود: در روز نخست، تیم بندی اعضا انجام شد و  تیم ها ایده‌های خود را مطرح کردند برگزاری کارگاه آموزشی و بررسی راهکارهای اجرایی ایده ها بخش دوم فعالیت های جوانان هلال احمر در کارگاه آموزشی کارآفرینی ومبانی کسب وکار بود.

وی با اشاره به  ارائه‌ی گواهینامه معتبر به اعضای شرکت کننده در این کارگاه، بیان کرد: در روز دوم کارآموزان، با هدایت و راهنمایی توسط مربیان و تسهیلگران ایده های خود را اجرایی کردند. و در نهایت ضمن ارائه محصول اولیه، و توضیح و توجیه اقتصادی و ارزش آن؛ ایده ها و طرح ها گروه ها برسی و مورد داوری قرار گرفت و انتخاب تیم های برتر از دیگر برنامه های روز دوم این کارگاه به شمار می رفت.

مصباحی با اشاره به اینکه در این کارگاه ها خودباوری، مفاهیم مقدماتی کارآفرینی، هدف گذاری و مسئولیت پذیری آموزش داده می شود تصریح کرد: شناخت محیط و فرصت ها، ایده پردازی، عملیاتی کردن ایده، شناخت بازار، بازاریابی و تبلیغات،تیم سازی، فعالیت های تیمی و کارگروهی و… از دیگر محورهای آموزشی این کارگاه ها بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی