مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

حضور جوانان قم در همایش “شکرانه خدمت”

شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۵۶ ق.ظ




240 نفر از امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر قم در همایش شکرانه خدمت شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ جمعی از امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر استان قم در همایش شکرانه خدمت که با حضور فرانچسکو روکا رئیس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، همایش شکرانه خدمت عصر روز دوشنبه با حضور مسولان ارشد هلال احمر و با هدف تجلیل از جوانان، امدادگران و داوطلبانی که طی یک سال گذشته در حوادث و سوانح در عرصه های امداد و نجات و فعالیت های عام المنفعه مشارکت فعال داشتند، برگزار شد.

گفتنی است؛ ۸۰ تن از اعضای مشارکت کننده در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی و فعالان طرح های بشردوستانه کانون های دانشجویی و جوانان قم ضمن حضور در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی