مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی



مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح دادرس طرحی ماندگار و مناسب برای آموزش دانش آموزان است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ دکتر محمد گل فشان در ششمین مرحله مسابقات استانی المپیاد آماده طرح ملی دادرس در قم که با حضور معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر کشور و مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان و کشوری برگزار شد با گرامیداشت اعیاد ماه شعبان به ویژه هفته جوان و هفته هلال احمر عنوان کرد: همواره تعامل خوبی میان هلال احمر و آموزش و پرورش به ویژه در طرح دادرس شامل آمادگی دانش آموزان برای شرایط سخت وجود دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: طرح دادرس طرحی ماندگار و مناسب برای آموزش دانش آموزان در جمعیت هلال احمر است.

وی خاطرنشان کرد: امسال ششمین دوره را با حضور دادرسان این طرح پشت سر می گذاریم در هر مکانی که انسان هایی زندگی می کنند افرادی باید باشند که نسبت به امداد و نجات جان هم نوعشان آموزش دیده باشند.

گل فشان بیان کرد: سال گذشته دانش آموز دادرس ۱۳ ساله جان خانمی را نجات داد این آموزش ها لازمه جامعه جوان است.

وی اظهار داشت: امید است این آموزش ها به طور جدی تر پیگیری شود و دانش آموزان بیشتری در این طرح حضور یابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با قدردانی از مدیریت آموزش و پرورش گفت: این تعامل موجب شده سهمیه ۱۰۰ مدرسه ای را را ۱۱۰ مدرسه ای افزایش دهیم به طوری که ۵۸ مورد مدرسه دخترانه و ۵۲ مورد مدرسه پسرانه در این طرح حضور دارند.

وی تصریح کرد: حتی بخش های استان قم نیز در این طرح دادرس حاضر شدند این وسعت و هماهنگی در استان قم وجود دارد.

گل فشان یادآور شد: معاونت آموزش همدلی و همراهی خوبی در جهت توسعه فعالیت های آموزشی داشتند در قم با توجه به مرکزیت استان و حضور جوانان غیور شاهد آن هستیم که در برنامه های مختلف خوش درخشیدند و به ویژه در زلزله بم و کرمانشاه این نیروهای متعهد تلاش ارزنده ای داشتند.

وی بیان کرد: زمینه فعالیت ها و آموزش ها وجود با افزایش سهمیه ها و با همکاری آموزش و پرورش باید بتوانیم مدارس بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی