مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: همزمان با نیمه شعبان و با توجه به حضور میلیونی زوار و عاشقان امام زمان(عج) در شهر مقدس قم، از این فرصت ارزشمند، برای انجام فعالیت های فرهنگی و ارائه خدمات به زائران در قالب طرح منتظران ظهور با مشارکت جوانان استفاده شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اشاره به حضور میلیونی مسافران و زائران در استان قم، از اجرای طرح بزرگ منتظران ظهور با همکاری جمعی از جوانان جمعیت هلال احمر استان خبرداد و گفت: این طرح با مشارکت جوانان در بخش فرهنگی و خدمت رسانی همچون سال های پیش اجرایی شد.

وی با بیان اینکه تمامی امکانات جمعیت هلال احمر استان برای استقبال از زائران حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بسیج شده است، افزود: جوانان نیز به سهم خود با توجه به نیت معنوی ضمن ابراز ارادت به ساحت ولی عصر (عج) با برپایی ایستگاه های سلامت و صلواتی، توزیع بروشور های فرهنگی حاوی مطالبی در زمینه صلح و مهدویت و همچنین اطلاع رسانی در حوزه بهداشتی، سلامتی و اجرای طرح پیمان و مشاوره در پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در ۲ پایگاه اقدام به ارائه خدمات کردند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: همچنین در این طرح جوانان هلال احمر با حضور در مسیر پیاده روی و پایگاه های جمعیت هلال احمر اقدام به راهنمایی زائران و مسافران مسجد مقدس جمکران کردند.

گفتنی است، طرح منتظران ظهور همه ساله با هدف خدمت رسانی در حوزه های امدادی، درمانی و فرهنگی در ایام نیمه شعبان توسط جمعیت هلال احمر اجرا می شود‌.
  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی