مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به آغاز دوره های بازآموزی تیم های رفاقت مهر اظهار کرد: با توجه به اهمیت یکسان سازی و به روز بودن آموزش های امدادی در میان اعضای جوان هلال احمر و به جهت آماده سازی هر چه بیشتر تیم های امدادی برای حضور موفق در مسابقات رفاقت مهر اقدام به برگزاری کارگاه های بازآموزی برای اعضای داوطلب شرکت در این مسابقات کردیم.

وی بیان کرد: در این کارگاه های آموزشی که با هدف ایجاد آمادگی هر چه بیشتر اعضا و ارتقاء مهارت و سنجش توانمندی ها برگزار می شود، جوانان با مباحثی همچون مانور احیا قلبی ریوی، پانسمان و پانداژ و چادر زنی و ارزیابی صحنه و رهاسازی و حمل مصدوم و جهت یابی و کمکهای اولیه آشنا می شوند.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی