مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی




80 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر قم با حضور در جمع 400 تن از جوانان در شامگاه هشتم خرداد ماه در حسینیه جماران گردهم آمدند تا با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ در این گردهمایی با حضور مهندس محمود محمدی نسب، دبیرکل جمعیت هلال احمر و دکتر شهاب الدین صابونچی، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر و جمعی از مسئولین برگزار شد، یادگار امام به سخنرانی پرداخت.

بر اساس این گزارش، در این مراسم معاون امور جوانان و ۸۰ تن از جوانان قم در قالب گروهی از اعضای کانون های خواهران و برادران حضور داشتند، و کارشناس کانون های دانش آموزی استان قم به اجرای مداحی پرداخت.

در ادامه این مراسم، جوانان هلال احمر قم از محل زندگی و اتاق امام خمینی (ره) بازدید کردند.

گفتنی است، سخنرانی سید حسن خمینی؛ یادگار امام راحل، دبیرکل جمعیت هلال احمر و رییس سازمان جوانان هلال احمر و همچنین همخوانی خوانی به همراه ضیافت افطاری از دیگر بخشهای گردهمایی بزرگ جوانان هلال احمر در حسینیه جماران بود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی