مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان اعضای کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی قم "جشن رهایی" را با موضوع آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمدی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ به همت اعضای کانون دانشجویی داشگاه آزاد اسلامی استان قم جشن رهایی آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمدی با همکاری ستاد دیه استان قم، جمعیت هلال احمر و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم برگزار شد.

در این مراسم که جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه آزاد و اعضای کانون دانشجویی هلال احمر حضور داشتند مدیرعامل جمعیت هلال احمر به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: ما خواهرانی و برادرانی داریم که غیر عمد و مظلومانه در بند هستند و باید با حس انسان دوستانه دل خانواده هایی را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه هلال احمر قم و کشور و در ۱۸۹ کشور دنیا و همچنین صلیب سرخ در جهان دارای اهداف مشترکی هستند افزود: یکی از رسالت های این جمعیت در سراسر جهان انسانیت و تسکین آلام بشری و احترام به انسان ها است.

دکتر محمد گل فشان با بیان اینکه کانون هلال احمر دانشجویی در دانشگاه آزاد تلاش های ارزنده ای به ثمر نشانده است گفت: در لباس آن ها نهال هلال احمر نقش بسته و مهربانی نقش می زند شاخصه های اخلاقی به داشتن مهربانی و دل های نرم و پاک است که به دیگران محبت می کنند و عشق می ورزند.

وی تصریح کرد: امید داریم این جلسات در مجموعه های فرهیخته و دانشگاهی و در میان آینده سازان کشور تحقق یابد و در آینده روشن مواردی را برای خود یادداشت و به آن عمل کنند، که یکی از مولفه های مهم توجه کردن به دیگران است به ویژه آنانی که در بند هستند و نگاه امیدشان به کرم انسان ها هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با تاکید بر اینکه اگر به دین مان عمل کنیم جامعه ای متعالی داریم و مشکلی نخواهیم داشت، بیان کرد: نقصان ما عمل نکردن به دین است بسیاری از حلاوت های دین را نچشیده ایم وقتی کسی می آید تا با امام حسن مجتبی(ع) برخورد فیزیکی داشته باشد اما شیفته اخلاق و منش او می شود یعنی آنان در اخلاق سرآمد بودند.

گل فشان با بیان اینکه باید ره رو راستین اهل بیت(ع) در بخشش و کرم باشیم، یادآور شد: دانشجویان از عناصر تاثیر گذار در جامعه هستند و می توان از طریق تبیین ارزش های اخلاقی جوانان و دانشجویان جامعه را اصلاح کرد.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی