مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم

مدار آبی

انسان برای رهایی از خویش در مدار آسمان می ایستد تا افلاک و ژرفا در نگاهـش اوج بگیرد. در مدار آبی، در بیکران، به جستجـوی انـدیشـه های نـاب آمـــده ایـم. با فــانــوس مهرورزان هلال سرخ "مدار آبی"را روشن نموده ایم تا با نـور دنبال نـور مطلق باشیم.
همراهی شما انتشار نور بر مدار آبی ِ این هلال سرخ است...

بایگانی

معاون امور جوانان از برگزاری اردوی فرهنگی تفریحی یکروزه ویژه اعضای فعال کانون جوانان خواهران قم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم؛ محمد مصباحی با اشاره به رسالت معاونت امور جوانان هلال احمر در غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون ها اظهار کر: با توجه به نزدیکی اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان این اردو طوری برنامه ریزی شد که موجب ابطال روزه دانش آموزش نشود و آنها بتوانند از یک برنامه فرهنگی تفریحی بهره ببرند.

وی افزود: این اردو که در هفته پایانی ماه رمضان و با حضور جمعی از اعضای منتخب کانون جوانان خواهران در یکی از مناطق خوش آب و هوای حوالی کهک  برگزار شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، دارت، پازل و شرکت در مراسم ترتیل خوانی و زیارت امامزاده زینب خاتون و ضیافت افطاری در اردوی فرهنگی کانون جوانان خواهران  افعالیت های اجرا شده به شمار می رود.

  • محمد مصباحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی